GYIK

GYIK a  címzettek részére:

Mikor érkezik a csomagom?
A csomag feladását követő munkanapokon 8-18 között szállítjuk házhoz a csomagokat.
Megrendeléskor kérheti, hogy a futár telefonon értesítse önt a várható csomagszállítási időpontról. 

Mi történik, ha nem tartózkodom otthon amikor megérkezik a futár?
A futár megpróbál értesítőt hagyni önnek, és felvenni a kapcsolatot önnel telefonon. Más rendelkezés hiányában, még egy alkalommal megkísérli a csomag kézbesítését.

Nem azt küldték a webáruházból amit rendeltem, mit tudok tenni?
Ebben az esetben a feladóval kell felvennie a kapcsolatot, mivel a csomagot csak a címzett bonthatja ki, annak kibontása után, ha nem sérült a csomag a futár nem veheti azt vissza.
A feladó felellősége megoldani a csomag cseréjét és az ilyen jellegű reklamációs problémát.

Sérülten érkezett a csomagom, mit tegyek?
Kérje meg a futárt, hogy vegyen fel jegyzőkönyvet a káreseményről, és adja vissza a csomagot a futárnak.
Ügyfélszolgálatunk értesíti a feladót a csomagpótlásról és önt az új csomag érkezéséről.

 

GYIK a csomagfeladók részére:

Miként kaphatom meg a feladott csomagok után járó utánvétjeimet készpénzben?
Rendelésleadáskor egyeztetjük, hogy milyen módon kéri az utánvétek összegét, ha készpénzes módot választja akkor a futár házhoz viszi önnek.

Mennyi ideig kell várjak a készpénzes összegekre?
Heti bontásban, minden héten azonos napon történik az utánvétek szállítása, az aktuális hetet megelőző héten feladott csomagok alapján.

Mennyi idő alatt kapom meg utalva az utánvétösszegeket?
A csomag leadását követő 4-ik munkanapon utaljuk át a bankszámlájukra.

Nem működik az internet, fel tudok adni így is küldeményeket?
Hívja ügyfélszolgálatunkat, hogy tudjunk a csomagfeladási igényéről.
A futárunk kézzel kitöltendő szállítólevélen veszi át a csomagot ebben az esetben.

Meddig adhatom le a rendelésemet, hogy aznap még megtörténjen a csomagfelvétel?
Déli 12 óráig rögzítse az online megrendelő felületünkön vagy jelezze a csomagfelvételi igényét az ügyfélszolgálatunkon.